Διαφήμιση Προϊόντων με Φωτεινές Επιγραφές για νέα Επιχείρηση

Hotelia & Philoxenia 2017 στο Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
Hotelia & Philoxenia 2017 στο Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
23 Νοεμβρίου 2017
Ηλεκτρικά Ποδήλατα για Τουριστική Εκμετάλλευση
Ηλεκτρικά Ποδήλατα για Τουριστική Εκμετάλλευση
30 Νοεμβρίου 2017
Διαφήμιση Προϊόντων με Φωτεινές Επιγραφές για νέα Επιχείρηση

Δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος να διαφημίσει κανείς τα προϊόντα του όπως για παράδειγμα οι φωτεινές επιγραφές αλλά δεκάδες διαφορετικοί συνδυασμοί ενεργειών, ανάλογα με το προϊόν, το διαθέσιμο budget, την φάση ανάπτυξης της εταιρίας κτλ. Ειδικά για τις μικρές επιχειρήσεις, των οποίων το marketing budget είναι αρκετά περιορισμένο, οι λάθος επιλογές στους τρόπους προώθησης μπορεί να κοστίσουν πολύ παραπάνω γι αυτό καλό είναι να αποφεύγονται εξ’ αρχής. Ακολουθούν κάποια από τα πιο κοινά λάθη που κάνουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο θέμα τις επικοινωνίας των προϊόντων τους. Τα Social Media αποτελούν πλέον ένα από τα πιο οικονομικά και ταυτόχρονα αποτελεσματικά εργαλεία του Internet Marketing (οι διαφημίσεις στο facebook, είναι οι πιο φθηνές διαφημίσεις του διαδικτύου). Τα μυστικά για να έχει αποτέλεσμα η προσπάθεια προβολής μέσω των κοινωνικών δικτύων είναι:

Α. Να αποφασίσει κάποιος ποιο κοινωνικό δίκτυο είναι το καταλληλότερο για την επιχείρησή του
Β. Να θέσει σαφείς στόχους για το τί θέλει να πετύχει με επιγραφές led
Γ.Να χειριστεί σωστά και επαγγελματικά το κοινωνικό δίκτυο που επέλεξε, χρησιμοποιώντας όλες τις δυνατότητες που αυτό προσφέρει στις επαγγελματικές σελίδες (διαφορετικά είδη διαφήμισης, δημιουργία περιεχομένου κτλ)

Εστιάζοντας λοιπόν στο project της νέας επιχείρησης, τα παραδοτέα δεν περιλαμβάνουν μόνο την νέα επιχείρηση (κάτι πολύ γενικό), αλλά μπορούν να ομαδοποιηθούν σε μια σειρά από κατηγορίες:

  1. Σχεδιασμός: Επιχειρηματικό Πλάνο (Business Plan), Προδιαγραφές, Σχεδιασμός Προϊόντων / Υπηρεσιών, Marketing Plan, Πωλήσεων / Αγορών, Εισπράξεων / Πληρωμών κλπ.
  2. Υποστήριξη: Εύρεση Χρηματοδότησης, Σύμβουλοι, Συνεργάτες κλπ.
  3. Μάρκετινγκ: Εταιρική Εικόνα, Παρουσία στο internet, Διαφήμιση, Προωθητικές Ενέργειες, κλπ.
  4. Έναρξη: Αδειοδοτήσεις, Εγκρίσεις, Εγκαταστάσεις, Εξοπλισμός, Προσωπικό, Προμηθευτές, Πιλοτική Λειτουργία / Παραγωγή κλπ.

Το κλειδί για την επίτευξη των στόχων σας είναι να μετράτε κάθε ενέργεια που κάνετε. Να είστε σε θέση να υπολογίζετε το κόστος της σε σχέση με την απόδοσή της, σε όρους τζίρου, πωλήσεων ή νέων πελατών, να επιλέγετε την ενέργεια της οποίας τα αποτελέσματα είναι πιο σημαντικά για τη δική σας επιχείρηση και έτσι να χτίζετε μακροχρόνια την στρατηγική σας. Η επιτυχία μιας επιχειρηματικής πορείας δεν είναι καθόλου αβέβαιη, όταν συγκροτείται από επιστημονικά μελετημένα βήματα. Η γνώση και ο σωστός σχεδιασμός είναι απαραίτητα εργαλεία για κάθε προσπάθεια και έτσι, το αποτέλεσμα να είναι δεδομένο.

Ο τουρισμός, το εμπόριο και ο κλάδος της ενέργειας είναι οι πρώτοι ωφελημένοι από τη σταδιακή στροφή σε νέες χορηγήσεις που πραγματοποιούν οι τράπεζες, ανοίγοντας σιγά σιγά τη στρόφιγγα του δανεισμού. Πρόκειται για τους τρεις βασικούς κλάδους που παρουσιάζουν σταθερά το πρώτο εξάμηνο του έτους θετικό πρόσημο πιστωτικής επέκτασης, σε αντίθεση με άλλους βασικούς κλάδους, όπως η βιομηχανία και οι κατασκευές, που συνεχίζουν και το 2017 το αρνητικό σερί των τελευταίων χρόνων. Αν και το συνολικό έλλειμμα χρηματοδότησης της οικονομίας ξεπερνάει τα 60 δισ. ευρώ από την αρχή της κρίσης, το 2017 είναι η πρώτη χρονιά που αρχίζουν να διαφαίνονται τα πρώτα σημάδια αναστροφής της πιστωτικής συρρίκνωσης.

Ακόμα η DOMOTEC, παρά το γεγονός ότι το έτος θα κλείσει με οριακά αρνητικό ρυθμό, τα σχέδια των τραπεζών ανεβάζουν τις νέες χορηγήσεις στα 10 δισ. ευρώ την προσεχή διετία, μια κίνηση που εφόσον επαληθευθεί, είναι ικανή να συμπαρασύρει στην αναστροφή της επενδυτικής άπνοιας.

Comments are closed.